مدیریت زمان مجموعه ای از ترفندها، تکنیک ها و مهارت هایی است که موجب زمان بندی مناسب برای انجام امور محوله می شود. به بیانی ساده اگر کارهای محوله به موقع و در زمان مورد نظر انجام شود، با بحران کمبود وقت مواجه نشده و مدیریت زمان را در دست خواهیم داشت. استفاده از تکنیک های مهارت زمان نیاز به تمرین دارد و می تواند تاثیر زیادی در زندگی روزمره به وجود آورد. افرادی که مهارت های مدیریت زمان را به خوبی فراگرفته اند، اوقات پر بارتری داشته و هرگز در زندگی شخصی دچار بحران کمبود وقت نخواهند شد.

برنامه ریزی مهم ترین تکنیک مدیریت زمان

صرف زمان زیاد برای انجام کارهای فرعی و غیر ضروری، عاملی مهم در از دست دادن ساعات روز می باشد. هر چیزی که مانع از انجام کارهای اصلی می شود را دور بیندازید تا زمان کافی برای کارهای ضروری داشته باشید. بسیاری از افراد زمان زیادی را صرف بررسی ایمیل ها، مرور صفحات نت، گشتن زنی در فیسبوک و …می کنند. برای اینکه مدیریت زمان را در دست داشته باشید باید بسیاری از موارد غیر ضروری را حذف کنید. برای هر کار زمان مشخصی در نظر بگیرید و طبق زمان بندی سراغ کار بعدی بروید. برنامه ریزی زمانی و مدیریت زمان ازتباط مستقیمی با هم دارند. یک راه ساده برای افزایش مهارت های مدیریت زمان، برنامه ریزی منظم و روزانه برای انجام امور است.

چند وظیفه ای در مدیریت زمان

چند وظیفه ای در مدیریت زمان

برای خواندن ادامه مقاله لینک مدیریت زمان را بزنید

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی لوک آبی پارس راپل | Pars Rappel محمد افضلی: طراح صحنه Cheryl پکیج تصفیه فاضلاب Stacy مجله زندگی مدافعان حرم بی بی زینب کبری(س) فی الحکمة